Lesní technika UKT Zahraniční Valtra A82n Forest

Valtra A82n Forest

Traktory Valtra Serie A jsou zkonstruovány a vyrobeny tak, aby vykazovaly maximální výkon a spolehlivost v jakýchkoliv podmínkách. Jedinečné jsou vlastnosti unikátní konstrukce rámu traktoru, kde palivová nádrž vystupuje jako středová část rámu a současně chrání náhon přední nápravy. Tento design má výhodu ve vysoké světlé výšce s výbornou ochranou spodní části traktoru.

V kategorii lehkých traktorů je Serie A velice silný a univerzální stroj, který vždy efektivně odvádí požadovanou práci. Vývodová hřídel na Serii A je jednou z nejvýkonnějších ve své třídě.

Valtra Serie A je poháněna vlastní řadou motorů SisuDiesel s nízkými provozními náklady a vysokou spolehlivostí.

Serie A je ve své třídě ideálním traktorem pro montáž čelního nakladače.

Všechny modely traktorů je možno dodat bez přední hnací nápravy.

Motory

Valtra Serie A přichází s vysoce spolehlivými přeplňovanými tří a čtyř válcovými motory. Speciální uložení vložek válců snižuje jejich opotřebení a vibrace. Motory jsou vybaveny vstřikováním Bosch. Nasávaný vzduch je elektricky předehříván, což účinně snižuje hodnoty emisí a umožňuje bezproblémové startování traktoru i při nízkých teplotách. Motory jsou konstruovány pro ekonomický a spolehlivý provoz ve všech podmínkách. Interval výměny motorového oleje je 500 motohodin.

Převodovka a vývodová hřídel

Serie A využívá vlastností plně synchronní převodovky 12 + 12R vybavené mechanickým řazením vpřed/vzad. Převodovka má tři skupiny rychlostí se čtyřmi základními převody včetně plazivých rychlostí. Díky konstrukci přímého přenosu je zajištěn optimální přenos výkonu na vývodovou hřídel. Důležitou volitelnou vlastností je řazení ovládané pomocí tlačítka, které umožňuje řidiči ovládat traktor bez používání pedálu spojky. Pohon všech kol je ovládán elektro-hydraulicky a brždění všech kol je automaticky aktivováno při sešlápnutí brzdového pedálu či použití ruční brzdy. Uzávěrka diferenciálu může být také aktivována stisknutím tlačítka. Elektrohydraulické ovládání vývodové hřídele je výbavou na přání. Mechanický přepínač je zachován pro ovládání nouzového vypnutí.

Kabina

Serie A nabízí tři základní modely kabin: standardní kabina, o 155 mm snížená kabina a speciální lesní kabina přizpůsobená pro otáčení sedadla s možností plynového pedálu vzadu. Všechny kabiny Serie A jsou elegantní a funkční. Prostorné dveře a robustní držáky dělají kabiny velice dobře přístupné. Sedadlo řidiče může být velice lehce nastaveno a otočeno o 180°. Pohodlný volant je plně nastavitelný. Všechny hlavní ovládací prvky jsou ergonomicky rozmístěny v dosahu obsluhy a analogové displeje jsou dobře čitelné. Elektrické ovladače jsou situovány v palubní desce a boční opěrce. Umístěním výfuku v pravém rohu kabiny a zkosením čelní části traktoru je zajištěna výborná viditelnost. Stranová viditelnost je také velmi dobrá díky velkým proskleným dveřím, což dělá traktory Serie A ideálními pro práci v omezených prostorách např. stáji. Na přání je možné kabinu vybavit, kromě výkonného standardního topení, přídavným topením ve střeše kabiny. To umožňuje distribuci horkého vzduchu nejen přímo k nohám ale i k horním částem těla řidiče. V nabídce je také klimatizace s odnímatelným radiátorem pro jeho snadné čištění.

 

PA301229PA301230PA301232

Rampovač

Nízký rampovač s přidržovacím prstem, zdvihová síla 2,5 t

Naviják

Dvoububnový naviják Igland 6002 Pronto

Zadní štít

šířka 1600 mm, dvě otočné kladky

Ochranné prvky

-rám na zpevnění traktoru pro práci v lese

-pancíře pro ochranu spodní části traktoru

-ochrana kabiny, skel a masky traktoru

-lanové zábrany nad krytem motoru

-lesní pneumatiky Nokian Forest 18,4 - 34, 14,9 - 24, 14 - plátnové

-disky s ochranou proti vyzutí pneumatik

-ochrana ventilků pneumatik

 

Traktor Valtra A82
Výkon 64,5 kW / 88 hp
Nástavba Manatech
Naviják Igland 6002 Pronto

 

 

Komentáře (2)Add Comment
...
napsal woodscream 1, prosinec 01, 2011
my máme na Foteře od Agamay dvoububňák Tajfun 2x9t a do teď to nepotřebovalo servis a utahne to cokoliv.
...
napsal admin, prosinec 01, 2011
A proč to tady píšete dvakrát. Připadá mi to jako pokus o reklamu, takže odkazy mažu.

Napiš komentář
Musíš se přihlásit, abys mohl přidat komentář. Zaregistruj se pokud ještě nemáš účet.

busy